.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران
آزمون کارشناسی ارشد، همزمان با سراسر کشور در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، دکتر محمدحسین فاطمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: آزمون کارشناسی ارشد همزمان با سراسر کشور به مدت ۳ روز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

او افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰ در صبح روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، تاریخ‌های ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کشور برپا می‌شود و دانشگاه مازندران نیز به عنوان یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در ادامه با اشاره به این‌که تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران ۲۲۷۴ نفر شرکت خواهند داشت، گفت: همه داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند.

او گفت:از ورود متقاضیانی که کارت شرکت در آزمون و مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به‌عمل خواهد آمد. همچنین استفاده از ماسک در این جلسه الزامی می‌باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه در دفتر آزمون‌های سازمان مرکزی دانشگاه از روز دوشنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰ تا پنج‌شنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ انجام می‌گیرد. آزمون‌های صبح رأس ساعت ۸ شروع خواهد شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.